Friday, May 29, 2009

Seminar Warga Emas







Pada 30 Mei 2009 saya telah menghadiri Seminar Warga Emas yang telah diadakan di Hospital Kajang. Pada seminar ini saya telah membentang satu tajuk ceramah berkenaan penyelidikan saya berkaitan faktor-faktor yang mempengaruhi Kualiti Hidup Warga Tua yang menerima rawatan kesihatan primer di Daerah Hulu Langat Selangor. Saya juga telah menjadi ahli panel dialog bersama tiga orang panel yang terdiri daripada Ustaz Fauzi Mustaffa, Pengerusi Persatuan Pesara Kerajaan Kajang dan En. Mohiadin Bahado selaku pengerusi dialog.Sempena majlis ini Tabung Kebajikan Perubatan Malaysia (TKPM) telah menyampaikan sumbangan berbentuk Mock Cheque berjumlah RM36,000 kepada Hospital Kajang yang telah disampaikan oleh saya sendiri selaku Bendahari TKPM kepada wakil Pengarah Hospital Kajang.

No comments: